S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Kontakt

Zuzana Hampelová
U Pramene 373
54101 Trutnov
tel: 723 223 676
lileas(a)email.cz
IČO: 87406187

Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

Tyto podmínky se týkají uzavřeného vztahu mezi prodávajícím a kupujícím, kdy prodávající je Zuzana Hampelová, U Pramene 373, 54101 Trutnov, IČO 87406187, tel. +420 723223676, registrován MěÚ Trutnov, týkají se zboží zakoupeného v internetovém obchodě Z-ART Eshop.

1. všeobecná ustanovení

Kupující závazným objednáním potvrzuje, že přijímá Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2. objednání zboží

Zboží je možné objednat on-line pomocí e-shopu na adrese www.z-art-eshop.cz, e-mailem na adresu lileas@email.cz nebo na adresu Zuzana Hampelová, U Pramene 373, 54101 Trutnov. 
Uvedené ceny za zboží jsou konečné, platné v době objednání zboží, uvedeny v Kč a s DPH

3. způsob platby

Způsob platby si z uvedených možností vybírá kupující. Může využít bezhotovostního převodu na bankovní účet, kdy se jedná o platbu předem. Po jejím přijetí bude objednané zboží odesláno. Dále pak platba v hotovosti dobírkou při přijímání zboží.

4. způsob doručení

Zboží je odesíláno během pěti pracovních dnů od učinění objednávky. V případě výjimečné situace či vzniklých problémů bude kupující zkontaktován.
Zboží je odesíláno prostřednictvím České pošty.

5. ochrana osobních dat

Osobní data kupujícího nejsou poskytována dalším subjektům, za to se provozovatel eshopu www.z-art-eshop.cz. Prodávající garantuje, že neposkytne Vaše data žádné třetí straně.

6. reklamační řád

Kupující zboží po jeho obdržení zkontroluje. Zjistí-li, že nějakým způsobem porušeno, neprodleně nás kontaktuje formou e-mailu, telefonicky nebo na uvedenou poštovní adresu. Zboží nelze vracet bez předchozího kontaktování prodejce. K úspěnému vyřízení reklamace je zapotřebí předloženého dokladu o nákupu.
Reklamace jsou vyřizovány těmito způsoby:
- drobné a opravitelné závady jsou opraveny na náklady prodávajícího
- možná je výměna zboží za stejné (potvrdí prodejce, je-li to možné z jeho pozice) nebo jiné dle výběru nakupujícího
- navrácení zboží prodávajícímu a následné vrácení peněz kupujícímu.

Reklamaci nelze uplatit v těchto případech:

- zboží bylo kupujícím neodborně a neopatrně používáno nebo ošetřováno
- zboží bylo používáno v podmínkách, které nejsou obvyklé u daného typu výrobku
- zboží bylo poškozeno živly
- jde-li o opotřebení způsobené běžným používáním
- zboží bylo mechanicky poškozeno
- prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z neodborného používání, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi, chybnou manipulací, neodborným a nešetrným vybalením zboží. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
- záruka se dále nevztahuje na opotřebení věci obvyklým způsobem ani na závady způsobeny nesprávnou údržbou a používáním výrobku k jinému účelu než je určen.

7. nevyzvednutí zásilky

V případě pochybení kupujícího, kdy se nám vrátí zasílaná zásilka (špatně uvedená adresa, nevyzvednutí zásilky v době jejího uložení na České poště), vás budeme kontaktovat. V případě opětovného zaslání zboží hradí náklady za přepravu kupující.

 

OTZhM