DŮLEŽITÉ INFORMACE KE VKLADŮM SBĚRATELSKÝCH KLUBÍČEK DAISY NAJDETE V MÉ FB SKUPINĚ - Z-ART: Háčkované šátky a klubíčka Daisy

Chystá se výroční 300. klubíčko. :)
Logo
Kontakt na mail: lileas@email.cz
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.

Přijímáme platbu kartou.

   

      

   

Nejčastěji kladené otázky

KLUBÍČKA:

  •  Mohu si objednat klubíčko? Kde?
    • Veškeré objednávky se provádějí přes můj e-shop www.z-art-eshop.cz - jiné způsoby (mailem, zprávou, komentářem,...) nejsou možné. Není-li zrovna určeno jinak (výjimečné akce), tak všechna dostupná klubíčka k objednání najdete v sekci HOTOVÁ KLUBÍČKA IHNED K ODBĚRU. O výjimečných akcích se dozvíte z mé FB skupiny (odkaz na ni nahoře v e-shopu), případně v informačním proužku zde na e-shopu (pod odkazem na FB).
  • Mám vybrané klubíčko z katalogu, jak si ho mohu objednat?
    • Katalog slouží jen jako velká přehlídka Daisy, která jsem již vyrobila, je pouze k prohlížení, není možné si z katalogu vybírat klubíčka k objednání, z kapacitních důvodů vyrábím pouze klubíčka do přímého prodeje, ne na zakázku.
  • Chci si objednat, ale klubíčka žádná nevidím, dělám něco špatně?
    • O klubíčka Daisy je opravdu enormní zájem, takže e-shop bývá rychle vyprodaný, že je kategorie prázdná, je běžný stav - mějte tedy trpělivost a sledujte pokyny ve skupině.
  • Děláte klubíčka na přání?
    • Ne, bohužel klubíčka na přání nevyrábím.
  • Nemám čas lovit klubíčka, prodáte mi nějaké normálně?
    • Já bohužel zase nemám časové možnosti vyhovět všem, tento systém, který vznikl, je jedinou přijatelnou možností vzhledem k tomu, jak obrovská je poptávka a malá nabídka, ačkoliv klubíčka vyrábím maximum času, co mohu. Naštěstí nejsem jediný výrobce klubíček, výrobců je velice mnoho a klubíček, která jsou neustále dostupná, ještě více, takže pokud vám vyhovuje klidnější způsob nakupování a netoužíte tak moc po limitovaných Daisy, hledejte jinde. :)
  • Je jiná možnost, kde si koupit klubíčka Daisy?
    • V žádném kamenném obchodě ani jiném e-shopu má klubíčka nenajdete, nicméně existuje oficiální bazar (Klubíčka Daisy - bazar), kde můžete klubíčka prodávat, vyměňovat nebo i poptávat. 
  • Mám vaše klubíčko, ale nestačí mi délka, je možné vyrobit domotek?
    • Ano, domotky vyrábím, ale pouze pokud zákazníkovi opravdu příze nestačí. To znamená, že když si u mě koupíte klubíčko, začnete z něj háčkovat a chybí vám třeba tři řady, zatímco došla příze. Pak mi stačí napsat a uvést číslo klubíčka, počet nitek, požadovaný návin domotku (zda kraj či střed) a zda je příze s lurexem či bez, poté se domluvíme. Pokud si koupíte klubíčko a hned k němu chcete domotek, není to možné, kupujte tedy prosím ten návin, který vám vyhovuje a nežádejte mě i hned o domotek. 
  • Jsem alergický/á, jaký je původ přízí, ze kterých vyrábíte klubíčka?
    • Všechny příze, ze kterých klubíčka vyrábím (bavlna/akryl, 100% bavlna, 100% merino) jsou příze vyráběné a barvené v Evropě a mají certifikát Öko-Tex Standard 100. Většina je z německé produkce, některé z italské, francouzské či rakouské. Neberu pouze od jednoho výrobce, ale hodně času trávím tím, že sháním nové a těžko dostupné odstíny, aby má barevnice byla opravdu široká. 
  • Mám obavu, že lurex škrábe.
    • Některé lurexy škrábat mohou, setkala jsem se s tím u klubíček jiných výrobců, ale já vám mohu slíbit, že ten, který používám já, je velice jemný, používám speciální lurex, který není ostrý, neškrábe, nekrabatí se, ale není ani tak moc výrazný, je opravdu jemný v každém smyslu slova. :)
  • Chtěl(a) bych si objednat dvě stejná klubíčka (např. na svetr), ale pravidlo to neumožňuje, neplánujete dělat sady klubíček na oděvy?
    • Chystám návody na oblečení, ke kterýcm budu dělat též sady klubíček. Do normálního prodeje je však zatím uvádět neplánuji. 
  • Kolik stojí vaše klubíčka?
    • Cena Daisy je od začátku roku 2023 890 Kč za 1500 metrů 3nitky (nejčastěji vyráběný návin), kompletní ceník je vidět v mých FB skupinách. Ceny jsou samozřejmě uvedeny v e-shopu u každého konkrétního klubíčka, které je momentálně skladem ke koupi.

NÁVODY:

  • Který návod je vhodný pro začátečníky?
    • Náročnost návodů je uvedena v popisu produktu každého z nich, je vyjádřena modrými klubíčky. Pro naprosté začátečníky návody nemám, pro lehce pokročilé začátečníky je vhodná např. Catarina. 
  • Obsahuje návod schéma?
    • Ano, všechny mé návody obsahují v počítačovém programu vytvořená schémata, všechna jsou navíc barevně vypracovaná pro co nejlepší přehlednost (zde upozorňuji, že je žádoucí schémata tisknout barevně, v černobílé tisku se zvláště u složitějších návodů snadno ztratíte).
  • Obsahuje návod psaný popis?
    • Tato informace je uvedena u každého návodu zvlášť, některé (starší návody) obsahuje též slovní popis přesně rozepsaný krok za krokem, řadu po řadě, novější návody tento podrobný rozpis většinou neobsahují, místo nich je slovní komentář s tipy, tripy a upozeněními na obtížná místa. Vřele doporučuji číst instrukce dříve, než se budete ptát, většinu informací opravdu v návodu najdete.
  • Obsahuje návod video?
    • Ne, návody neobsahují video - vyjma návodu na šátek Lea (trojcípá verze) a několika málo dílčích videí, kde je předvedeno pouze nějaké složitější místo (ležaté puffy, spojování dílků atd.).
  • Kde se mohu případně zeptat na radu?
    • Samozřejmě se můžete zeptat rovnou mě, a to přes formulář zde na e-shopu nebo mailem, případně se můžete ptát v mé FB skupině. Nezapomeňte však, že je zakázáno ukazovat kdekoliv veřejně schémata, takže pokud se potřebujete zeptat na nějaké konkrétní místo ve schématu, fotku ořízněte, jak jen to bude možné. 

OBJEDNÁVKY (proces objednání, e-shop):

  • Nepovedlo se mi provést platbu kartou, je objednávka dokončená? Jak postupovat?
    • Pokud se nepodařilo zaplatit kartou, údaje k zaplacení Vám přijdou na mailovou adresu, až se přeruší spojení s platební bránou (ta může být otevřená, i když Vy už ji nevidíte). V nich budete mít instrukce k platbě převodem. Nemusíte se bát, platební brána se otevírá vždy až po zdárném dokončení objednávky, takže i když se platba kartou z různých důvodů nepovede, objednávka platná je. Nevytvářejte tedy duplicitní objednávku, prosím. 
  • Nepřišel mi mail s potvrzením objednávky.
    • Zkontrolujte si složku se spamem, případně "hromadné". Pokud do hodiny není potvrzení nikde, ozvěte se přes formulář zde na e-shopu nebo na mailové adrese lileas@email.cz. Je možné (a vcelku obvyklé), že jste zadali špatnou mailovou adresu.
  • Jsem ze Slovenska, jak zjistím ceny v EUR?
    • Pro zákazníky ze Slovenska je potřebné přepnout měnu, a to v záhlaví e-shopu. Najdete zde symbol peněz (dva sloupky mincí), u kterého je CZK a šipečka dolů. Na tu klikněte a vyberte z nabídky EUR.